မေလးေမ


အမွန္ကဒီလိုပါ။ က်မသည္ (သို့မဟုတ္) က်မဆိုေသာမိန္းကေလးဧ။္ ကုသိုလ္ကံၾကမၼာသည္ အနည္းငယ္မွ်ထူးဆန္းလြန္းပါသည္။က်မဘ၀ က်မသမိုင္းကိုသာ ခ်ေရးရမည္ဆိုလ်င္
အေရးပါေသာအခန္းမွပါ၀င္ရေသာ က်မဧ။္ဇာတ္ေကာင္မ်ားသည္ 'လူရွဳပ္' သို့မဟုတ္ လူ့သပြတ္အူမ်ား ၿဖစ္ပါသည္။ လြယ္လြယ္ေၿပာရရင္ေသာသပြတ္အူေတြေပါ့ေလ။
သပြတ္အူကို ေသခ်ာစြာသင္ၿမင္ဘူးပါသလား? က်မသည္စာအုပ္မ်ားကို
ခ်စ္သေလာက္ သိပၸံပညာႏွင ့္
ဆက္စပ္သမွ်အရာအားလံုးကိုေတာ့ စက္ဆုပ္တတ္သူၿဖစ္ပါသည္။
ပန္းမ်ားကိုၿမတ္ႏိုးသေလာက ္သစ္ပင္မ်ားဧ။္
ေဘာ့ဒနီကယ္စကားလံုးမ်ားကိုေတာ့ စိတ္မ၀င္စားႏိုင္ပါ။သပြတ္အူဆိုသည္မွာ သပြတ္သီး
တလံုးဧ။ ္အူတိုင္ေလာက္ပဲဆိုၾကပါစို့။ဒီထက္ပိုၿပီးေတာ့ရွင္းမၿပတတ္ပါ။ မည္သို့ဆိုေစ ထုိသို့ေသာသပြတ္အူမ်ားသည္က်မဘ၀ဧ။္သံေယာဇဥ္ထားအပ္ေသာလူမ်ားကို
လြမ္းဆြတ္သတိရေစႏိုင္ပါသည္။
ပထမဆံုးေၿပာရမွာက်မရဲ့သပြတ္အူ(သို့မဟုတ္)က်မဧ။္အခ်စ္ဦးေပါ့ေလ။ အခ်စ္ဦးဆိုေသာအသံုးအႏွဳန္းကေတာ့သိပ္မမွန္ကန္လွပါဘူး။က်မထံတြင္
သူ့ထက္အရင့္ အရင္စိတ္၀င္္စားရင္ခုန္မိသူမ်ားရိွခဲ့ဘူးပါသည္။

သို့ေသာ္သူကေတာ့က်မရဲ ့
ရည္းစားဦးေနရာက ိုၿပိဳင္ဘက္မရိွသြားဘူးသူၿဖစ္ေၾကာင္ း၀န္ခံႏိုင္ပါသည္။
သူသည္ က်မဧ။္အရင္းႏွီးဆံုးေသာ သူငယ္ခ်င္းတဦးအၿဖစ္ ၇ ႏွစ္ၾကာ က်မေဘးတြင္ရိွခဲ့ဘူးပါသည္။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ပင္သူ့ဧ။္အရွဳပ္ေတာ္ပံုမ်ားကိုခေရစိတြင့္က် က်မသိခြင့္ရခဲ့ၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ေရာက္ခါစေလးမွာပင္သူ့မွာရည္းစားရိွရသည္။
အၿခားအၿခားေသာမိန္းမမ်ားစြာႏွင့္လဲ ခပ္ရွဳပ္ရွဳပ္ေပါ့ေလ။
ဒါေပမယ့္က်မႏွင့္ေတာ့ ခင္ၿမဲခင္ဆဲပါပဲ။ အဲဒီတုန္းကေတာ့"သူငယ္ခ်င္းပဲဘာၿဖစ္လို့လဲ" လို ့ေၿပာအားေတာ့ရိွခဲ့ပါသည္။
သို့ေသာ္ ေနာက္မ်ားမၾကာမီွ က်မကိုခ်စ္ေရးဆိုလာခဲ့ပါသည္။ မည္သို့ေသာ အၾကံအစည္စိတ္ကူးမ်ားႏွင့္ အပိုင္တြက္ခဲ့ ေလသလဲ က်မ စဥ္းစားလို့မရေတာ့ပါ။ ေသေသခ်ာခ်ာ မွတ္မိေနဆဲအရာကေတာ့ ခ်စ္သူေတြၿဖစ္ၾကၿပီး ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့အခ်ိန္ထိေအာင္ က်မသူ ့ကိုခ်စ္လို ့မရခဲ့။
တကယ္ပါ က်မထံတြင္ အဲဒီအခ်ိန္ကသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ကို ဆံုးရွံဳးလိုက္ရေတာ့မွာပဲဆိုသည့္ အသိကသာမ်ားစြာလြမ္းမိုးခဲ့တာပါ။မခ်စ္တတ္ေသာ က်မရဲ့စိတ္ကက်မ
တို ့ႏွစ္ေယာက္ဆက္ဆံေရးကိုဒုကၡေပးလာေသာအခါ သူကပဲေစာစီးစြာ
လက္ေလွ်ာ့သြားေလသည္။ေနာက္ၿပီး မၾကာခင္မွာက်မတို့ႏွစ္ေယာက္
တရား၀င္ရည္းစား ခ်စ္သူအေနႏွင့္ မၿပတ္ဆဲေသးစဥ္မွာပဲ
သူက သူ့ခ်စ္သူရည္းစားေဟာင္းတေယာက္ဧ။္ အခ်စ္ကိုအရယူသြားေလသည္။
ဘယ္ရည္းစားေဟာင္းကိုမွ် တကယ္မခ်စ္ခဲ့ေၾကာင္း
ဖြဲ ့ဖြဲ ့ႏြဲ ့ႏြဲ ့ေရးထားေသာရည္းစားစာမ်ားမွာ က်မဧ။္ဘီဒိုေထာင့္တေနရာတြင္ရိွေနဆဲၿဖစ္ေၾကာင္း သူ့ဧ။္တေက်ာ့ၿပန္ခ်စ္ရည္းစားေလးကို သိေစခ်င္လွေသာ္လည္း
အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မေၿပာၿဖစ္ခဲ့ပါ။
က်မသည္ အားလံုးသက္မွတ္သလိုပင္ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ အသဲကြဲလိုက္ပါသည္။သို့ေသာ္က်မထံတြင္အမ်ားထင္သလိုနားၾကည္းၿခင္းနဲ့အမုန္းတရားမ်ား
တစြန္းတစမွ်ပင္ေရာက္မလာခဲ့ဘူးေၾကာင္းက်ိမ္တြယ္၍ပင္ေၿပာလိုက္ခ်င္ပါသည္။
အခ်စ္ၾကီးမခ်စ္ခဲ့၍အမုန္းၾကီးမ်ားမုန္း၍မရခဲ့တာသူသာသိခဲ့လွ်င္ က်မဧ။္အမုန္းကိုသာ
သူေတာင္းတလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။သူသာဆႏၵရိွမည္ဆိုလွ်င္ က်မတို့ႏွစ္ေယာက္ဧ။္အခ်စ္ဇာတ္လမ္းအား က်မတို့ဘ၀ထဲမွဖ်က္ဖယ္ထုတ္လိုက္ခ်င္ပါေသးသည္။ မည္သည့္ အေႏွာင္အဖြဲ ့မွ
မပါ၀င္ပဲသူႏွင့္ က်မ ခင္မင္ခ်င္ပါေသးသည္။
က်မႏွေၿမာသတဆံုးအရာသည္ သူႏွင့္ က်မဧ။္ ရင္းႏွီးၿဖဴစင္ေသာ ခဏတာေလးသာမ်ားၿဖစ္ေၾကာင္းအိမ္မက္ထဲမွာသူႏွင့္ဆံုေတာ ့
တဖြဖြေၿပာခဲ့မိတာ က်မအမွတ္ရေနဆဲပါ။





0 Responses