မေလးေမ
ဒုတိယေၿမာက္က်မဧ။္ခ်စ္သူအေၾကာင္းက်မေၿပာလွ်င္ယံုေပးေစခ်င္လွပါသည္။
က်မခ်စ္သူသည္သူ့ခ်စ္သူထံမွေမတၱာကိုၿပန္လည္ရရိွၿပီးေၾကာင္းက်မထံ
သို ့ဖုန္းဆက္ေၿပာၿပီး၂၄နာရီအၾကာမွာက်မသည္ေနာက္ခ်စ္သူတေယာက္ကိုခ်စ္ပါသည္တိုးတိတ္ညွင္သာ
စြာေၿပာမိေလသည္။
က်မဘ၀တြင္ေနာက္တၾကိမ္တခါမွေယာက်ားတေယာက္ကိုထိုမွ်
ရင္ခုန္ခ်စ္ၿမတ္ႏိုးစြာႏွင့္အေၿဖေပးႏိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။
ထိုမွ်ေလာက္ရိုးသားေသာမ်က္၀န္းမ်ား , က်မႏွင့္အၿမဲလိုလိုစကားေၿပာခ်င္
ေနေသာသူ ့စိတ္ထားမ်ားသူ ့ဘ၀အေၿခအေနမ်ားသည္က်မကိုသူအလိုရိွေသာအေၿဖေပးဖို့ဆြဲေဆာင္သြားခဲ့တာပါ(တကယ္တမ္းဒီအရာေတြဟာ
အတုေတြပါလို့သိလာရသည့္တိုင္ေအာင္

က်မသူ့ေၾကာင့္ ရင္ခုန္ေပ်ာ္ရြင္ခဲ့ရေသာနာရီမိနစ္မ်ားအေၾကာင္းကိုက်မၿမတ္ႏိုးစြာ
ေတြးေတာခ်င္ေနဆဲၿဖစ္ေအာင္ကိုသူကစြဲေဆာင္ႏိုင္ဆဲပါပဲ)

သူက" ညီမေလး "
လို့ႏွူးညံ့စြာေရရြတ္တဲ့ တဲ့အခါတိုင္းအခါတိုင္းမွာက်မရင္ခြင္ကိုအႏူးညံ့ဆံုးမုန္တိုင္း
ေအးေလးေတြၿဖတ္သန္းသြားေလ့ရိွပါသည္။
တကယ္ေတာ့က်မတို့ဟာသင္တန္းတခုမွာမိနစ္ပိုင္းေလးသာဆံုစည္းခဲ့ဘူးတာပါ။
က်မေပးထားခဲ့တဲ့အီးေမးလိပ္စာေလးနဲ့အတူက်မသူ့စကားသံကိုေနာက္တၾကိမ္ၿပန္ၾကားရတဲ့
အခ်ိန္မွာက်မတို့၂ေယာက္ကမၻာတၿခမ္းဆီမွာလြင့္စင္ေနခဲ့ပါၿပီ။
ဒါေပမယ့္အရာအားလံုးဟာ၃၃ရက္အၾကာမွာသူ့ရဲ့ေနာက္တေယာက္ေသာ
ခ်စ္သူနဲ့ပတ္ပင္းတိုးရင္းအထိတ္တလန့္လန့္ႏိုးသြားပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ဒါဟာက်မအတြက္အမွန္တရားပါပဲ။မၾကာခင္မွာပဲက်မရဲ့
အမွန္တရားေတြက တခုၿပီးတခုၾကမ္းတမ္းစြာက်မေရွ ့ေမာက္ကိုေရာက္လာခဲ့ပါၿပီ။
က်မတို့၂ေယာက္ရဲ ့
ခ်စ္သက္တမ္း၂ႏွစ္အတြင္းမွာက်မသူ ့ခ်စ္သူ၅ေယာက္နဲ့ေၾကကြဲစြာစကားေၿပာခဲ့ဘူးတာလဲအမွန္တရားတခုပါပဲ။
ေနာက္ဆံုးေတာ့က်မရဲ ့
ခံႏိုင္ရည္ေတြကအားနည္းေရာ့ပါးလာပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ "အရင္ ကလို" ဆိုတဲ့စကားလံုးေလး
နဲ့သူ့ဆီကအၾကင္နာန့ဲသစၥာတရားေတြကိုက်မေစာင့္စားေနဆဲမွာပဲသူလက္ထပ္ဖို့
အထိရည္ရြယ္ထားတဲ့မိန္းကေလးတေယာက္ဟာက်မ
ရဲ ့ေအးစက္ေနတဲ့အိမ္မက္ေတြကိုအၿပီးတိုင္အလဲထိုးသြားခဲ့ပါတယ္။
က်မသူ့ကိုမုန္းသြားၿပီလားလို့စံုတေယာက္ကေမးလာခဲ့ရင္
က်မလွ်င္လွ်င္ၿမန္ၿမန္ပဲေခါင္းခါႏိုင္ပါတယ္။
က်မရင္ထဲမွာစိုးထိတ္ဆံုးအရာကသူ့ဘ၀မွာသူ ့အတြက္
တကယ္သင့္ေတာ္သူသူ့ကိုၾကည္ၿဖဴတဲ့မိန္းကေလး
နဲ ့သာၿဖဴစင္စြာလက္ဆက္ေစခ်င္တာပါ။
သူကိုမနာၾကည္းခဲ့ေပမယ့္တကယ္တမ္းဆံုးရံွဳးၿပီဆိုတာသိရတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့
က်မသူ့အတြက္စိုးရိမ္စိတ္ပူစိတ္ေတြနဲ ့သာပူေလာင္ေနပါေတာ့တယ္။
က်မငယ္စဥ္တုန္းကၿမစ္ေဘးေခ်ာင္းေဘးမွာစကၠဴေလလွလွေလးေတြကို
စြဲမက္စြာလုပ္ၿပီး လြတ္ခဲ့ဘူးပါတယ္။
က်မမည္မွ်ပဲၿမတ္ႏိုးစြာဖန္တီးခဲ့သည္ၿဖစ္ေစတခ်ိန္မွာ
က်မစြန့္လြတ္ရေတာ့မွာ
သိပ္ကိုေသခ်ာေနပါၿပီ။က်မမပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
အရာရာကိုကံၾကမၼာကသာက်မဆံုးၿဖတ္ေစခ်င္ေတာ့တာပါ။
အဲဒီတၾကိမ္မွာေတာ့ၿမန္မာၿပည္မွာၿပန္လာၿပီးၾကာၾကာေနရင္းဖဲခ်ပ္ေတြစာအုပ္ေတြ
ပန္းခ်ီကားေတြၾကားမွာပဲ
က်မရဲ ့့ရင္ခုန္သံမွန္သမွ်ကိုႏွစ္ၿမဳတ္ထားလိုက္ပါတယ္။
က်မၿမတ္ႏိုးတဲ့စကၠဴေလွေလးကေတာ့က်မၿမင္ကြင္း
ကေနေ၀းသထက္ပိုေ၀းရင္းက်မကိုေမ့ေလွ်ာ့ႏိုင္ရာအရပ္
ကိုသူသည္စုန္ဆင္းလွ်က္ရိွေနပါၿပီ။


0 Responses