မေလးေမ
က်မဘ၀ရဲ ့အခိ်ဴးအေကြ့ေမွ်ာ္လင့္ၿခင္း ေၾကကြဲၿခင္း ေပ်ာ္ရြင္ၿခင္းနဲ့ အၿခား အၿခား ေသာအရာ
ေတြဟာခ်စ္သူဆိုတဲ့
ေ၀ါဟာရကခ်ည္းပဲကိုယ္စားၿပဳႏိုင္တာမဟုတ္ပါဘူး။က်မဘ၀ရဲ့ တေယာက္ေသာ ဇာတ္ေကာင္ ကေတာ့ က်မရဲ့အကိုပါ။
အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္က်မ

ကမိသားစုရဲ ့အၾကီးဆံုးေနရာကိုနာၾကည့္စြာနဲ့ေမြးဖြားလာခဲ့တာကိုမုန္းတီးတာပါ။
ဒါေၾကာင့္မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းနဲ့။ ဒါေၾကာင့္မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းနဲ့ခ်စ္သူပင္ၿဖစ္ေစ
က်မထက္အသက္ၾကီးသူေတြကိုပိုၿပီးမက္ေမာစြာေရြးခ်ယ္ခ်င္ပါတယ္။
က်မထက္အသက္ၾကီးတဲ့သူနဲ့မွပိုၿပီးက်မနဲ့သင့္ေတာ္တယ္
လို ့ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္လဲေတြးတတ္သူပါ။ကံေကာင္းစြာနဲ့ပဲက်မရဲ ့ကေလးဘ၀မွာ
အကို၃ေယာက္ရိွခဲ့ဘူးပါတယ္။
အဲဒီအပိုင္းအၿခားကာလေလးကက်မအတြက္တို
ေတာင္းလြန္းအားၾကီးလြန္းလုိ ့
လို ့့က်မရဲ ့ေသးငယ္လွတဲ့ကေလးငယ္လက္ေခ်ာင္းေလး
ေတြနဲ ့ဖမ္းဆုတ္ဖို့ရာမတတ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။


အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကအရြယ္ေရာက္ၿပီးသား
အကိုၾကီးနဲ ့အရြယ္ေရာက္စအကိုလတ္ထက္ကို က်မထက္တႏွစ္သာၾကီးတဲ့အကိုအငယ္ဆံုးကိုက်မပိုၿပီးတြယ္တာပါတယ္။
မတြယ္တာလို့လဲမရပါဘူး။ာက္တည္းေသာညီမငယ္ကက်မၿဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ဆိုး၀ါးတဲ့ၾကမၼာမိုးကက်မတို့အေပါ ္ရုတ္တရက္ရြာက်တဲ့အခါက်မတို့မွာ
နာၾကင္မွဳ အထီးက်န္မွဳေတြနဲ့ရြဲရြဲစိုရင္းက်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။
ေရာင္စံုသၾကားလံုးေလးေတြ
ေရြေရာင္ ငါးေတြနဲ့အတူအကိုဟာက်မဘ၀မွာဘယ္ေတာ့မွၿပန္လည္္ငွားရမ္းမရႏိုင္ေတာ့တဲ့
အတိတ္ထံမွာက်က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။

က်မပိုင္ဆိုင္တဲ့ကေလးဘ၀ဆိုတာအမ်ားတကာလိုေတာင္းတစရာ
ေကာင္းေလာက္ေအာင္မခ်ိဳၿမိန္
သလိုၿဖစ္ႏိုင္္ရင္ၿခစ္ထုတ္ၿပစ္ခ်င္စရာေတာင္ေကာင္းလွပါတယ္။
အထီးက်န္ၿခင္းနာက်င္ၿခင္း
နဲ ့ဘယ္ေတာ့မွက်မမက္ေမာတဲ့အေမ့အိမ္မွာက်မဘ၀ကို
က်မေတာင္းေတာင္းတတကိုမုန္းတီးပါတယ္။
အထီးက်န္ရင္းက်တဲ့မ်က္ရည္အိမ္မက္
ေတြမွာအကိုအခါခါပါခဲ့ဘူးေပမယ့္ေနာက္ေတာ့လဲ
အဲဒီမ်က္ရည္ေတြနဲ့ အတူအကိုဟာက်မအိမ္မက္
ကေနေၿခာက္ေသြ့လြင့္ပါးသြားပါတယ္။
ဒါေပမယ့္တခုေသာညမွာက်မအကိုရဲ့
ဖုန္းသံဟာက်မဆီ
ကိုိုေရာက္လာခဲ့တယ္။ေနာက္သိပ္မၾကာခင္မွာပဲက်မနဲ့
စကားေၿပာ ေတာ ့သူေနခဲ့ရတဲ့အိမ္ကေလးနဲ့သူ့ကို
ေက်ာခိုင္းၿပီးသြားခဲ့တဲ့ညီမေလးကိုသူသတိရေနဆဲလို့
က်မသိရပါတယ္။
(အဲဒီစကားဟာေနာင္တခ်ိန္မွာက်မကိုၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာက်မကိုမ်က္ရည္
က်ေအာင္အလဲထိုးေစမယ့္စကားဆိုတာအဲဒီတုန္းကမသိခဲ့ေသးပါဘူး) ။
၁၀စုႏွစ္တခုေတာင္က်မတိုး၂ေယာက္္မေတြ့မၿမင္ခဲ့ၾကေပမယ့္မေန့ကမွ
ႏွဳတ္ဆက္ၿပီးခြဲခြာထားခဲ့တဲ့လူ၂ေယာက္လို
က်မတို့ႏွစ္ေယာက္ ရင္းႏွီးေနဆဲပါပဲ။
ဒါေပမယ့္အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ေၾကာင့္ က်မၿမန္မာၿပည္ကို ေနာက္တၾကိမ္ၿပန္
လာခ်ိန္မွာေတာ့
အဆက္အသြယ္ၿပတ္သြားၿပန္ပါတယ္။ရီစရာပါပဲ။
က်မကအကိုေၿပာခဲ့တဲ့စကားတခြန္းေၾကာင္း
Tea shop ေတြ ဖိုရမ္ေတြမွာအကို့ကို၀င္ရွာရင္း
နဲ ့ဖိုရမ္မာတေယာက္ၿဖစ္သြားခဲ့ေၾကာင္းေတာ့အခြင့္သင့္ရင္အကို့ကို
ေၿပာၿပခြင့္ၿပဳေစခ်င္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္အကိုရုတ္တရက္ေရာက္လာတဲ့ေန့မွာေတာ့အကိုတေယာက္ထဲ
မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။
မိန္းကေလးတေယာက္နဲ့အတူတေနရာကို
ထြက္သြားဖို့အဆင္သင့္ၿဖစ္ေနပါၿပီ။
ေနာက္ေတာ့အကိုနဲ့မဆံုေတာ့ၿပန္ပါဘူး။
ဒီတခါက်မ ရွာေဖြတဲ့ အခါမွာေတာ့ ကံေကာင္းစြာနဲ့ပဲအမွတ္မထင္ ကူညီသူ ရလာလို့
ခပ္ၿမန္ၿမန္ပဲအကို့ အေၾကာင္းကိုစံုစမ္းရပါတယ္။
က်မေနာက္တၾကိမ္ၿမန္မာၿပည္ကိုၿပန္ခ်ိန္မွာေတာ့
အကိုကက်မတို့ဆီကိုဖုန္းမဆက္ႏိုင္မလာႏိုင္ေတာ့တဲ့အခါက်မကပဲ
အကိုရိွရာကိုေရာက္ေအာင္္သြားခဲ့ရပါတယ္။
လက္ၿပၿပီးႏွဳတ္ဆက္က်န္ခဲ့တဲ့အကို့ကိုလွည့္ၾကည့္ရင္း
က်မေလးနက္စြာဆုေတာင္းခဲ့တာကေတာ့
အကိုနဲ့ေနာက္တၾကိမ္အၿမန္ဆံုးၿပန္ဆံုေတြ ့ဖို့ပါပဲ။
ဒါေပမယ့္က်မရဲ ့ဆုေတာင္းကအင္အားနည္းပါးလြန္း
လို ့လားမသိပါဘူး။ ေနာက္ထပ္ ၃၅ရက္ အၾကာမွာအကို့ဆီကိုထပ္သြား ခဲ့ေပမယ့္က်မ အကိုနဲ့ထပ္ေတြ့ ခြင့္မရေတာ့ပါဘူး။
အဲဒီေန့ ကအၿပင္မွာရြာတဲ့မိုးထက္ဘယ္မိုးမွပိုၿပီးသည္းသိမ့္မယ္အထင္ပါဘူး။
က်မက်တဲ့မ်က္ရည္ကိုဘယ္သူကမွနားမလည္ႏိုင္
သလိုက်မၾကံဳေနရတဲ့ ကံၾကမၼာ မ်က္လည့္ ေတြကိုအလ်င္မွီေအာင္လိုက္ၿပီး ယွဥ္ၿပိဳင္
ဖို ့က်မရင္ထဲကသံေယာဇဥ္နဲ့ေမတၱာတရားေတြကလည္းတခါတေလက်ေတာ့
မတတ္ႏိုင္ၾကေတာ့ပါဘူး။




0 Responses