မေလးေမ
ေနာက္ထပ္ဆန္းၾကယ္တဲ့ ပံုၿပင္တပုဒ္ရိွပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ပံုၿပင္မဟုတ္ပါဘူး။
ဒါေပမယ္ ့အရိွတရားကို လက္ခံဖုိ့နဲ့လက္ေတြ ႔ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို ့
ရိွမလာႏိုင္တဲ့ဇာတ္လမ္းတပုဒ္ကို နတ္သမီးပံုၿပင္အၿဖစ္နဲ့ပဲ စာအုပ္လွလွေလးထဲမွာ
က်မ သိမ္းဆည္းထည့္ထားခ်င္လို ့ပါ။ညစဥ္ညတိုင္း ထိုအိမ္မက္ပံုၿပင္ေတြကို
ခံုမင္စြာက်မ ဖတ္ပါမည္။ သူက်မကို တကယ္ခ်စ္ရဲ့လား က်မ မသိခ်င္ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ က်မသည္ သူ့အတြက္အပ်င္းေၿပပဲၿဖစ္ေစ လိုအပ္ေသာ သူတေယာက္ ရိုးသားစြာၿဖစ္ခြင့္ရခ်င္ပါသည္။
က်မတို့လမ္းခြဲသြားတိုင္း

က်မသူ့ကိုမႏွဳတ္ဆက္ခ်င္ပါ။
သို့ေသာ္ ေနာက္တၾကိမ ္ၿပန္ဆံုေတြ ့ဖို့ကို က်မရင္မွာ ေလးနက္စြာ ေမွ်ာ္လင့္ၿမဲပါ။
သူ့မွာ ခ်စ္သူမ်ားစြာ ရိွပါသည္။ မလြဲေရွာင္စြာ က်မတို ့ခင္မင္ပတ္သက္မွဳကို
သိခြင့္ရေသာ သူ႕ခ်စ္သူမိန္းကေလးမ်ားက က်မကိုမၾကည္ၿဖဴလွပါ။
သို့ေသာ္ က်မသူ ့အေပါ ္ထားရိွအပ္ေသာ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာသည္
ခရမ္းႏွေရာင္အလင္းမ်ားႏွင့္ ေတာက္ပစြာ လင္းလက္လွ်က္ ရိွေနဆဲၿဖစ္ပါသည္။
က်မသည္ သူ ့ရည္းစားတေယာက္အၿဖစ္ မည္သည့္အခါမွ် သူေတြးေတာ့လိမ့္မည္မထင္ပါ။က်မသူ့အတြက္
ခံစားရေသာတစံုတရာကို

အခ်စ္ဟူ၍အမည္နာမတပ္ရမွာကိုလည္းမႏွစ္ၿမိဳ့လွပါ။ သူ့ထံမွရႏိုင္ေသာ
ခံစားမွဳလွလွေလးမ်ားကို အေၾကာင္းေၿပာရမည္ဆိုလွ်င္ အၿဖဴေရာင္တိမ္လိပ္ေလး
မ်ားေတးသြားခ်ိဳခ်ိဳေလးမ်ား မိုးေရမွဳန္ေလးမ်ားႏွင့္အႏူးညံ့ဆံုးေလညွင္းေအးကေလးမ်ားအေၾကာင္းကို
ရင္ခုန္စြာေၿဖးေၿဖးၿခင္းေၿပာၿပခ်င္ပါသည္။
သို့ေသာ္ ...တခါတရံသူကခ်စ္ရဲ့လားလို့ေမးလာခဲ့လွ်င္က်မကခ်စ္ပါတယ္လို႔မဆုတ္မဆိုင္းပဲ
ေသေသခ်ာခ်ာေၿပာၿပမည္ၿဖစ္ပါသည္။
ထိုစကားသည္ ထိုေန့အတြက ္ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ေၿမာက္ၾကားခဲ့ရေသာ အေၿဖၿဖစ္မွန္း
က်မမသိခ်င္ပါ။ သို့ေသာ္ သူလိုအပ္စြာ အပ်င္းေၿပၿဖစ္ေစၾကားခ်င္ေသာ
စကားတခြန္းကို ေလးနက္စြာ က်မေၿဖဖို့၀န္မေလးပါ။ က်မဘ၀တြင္ဖဲၾကိဳးအၿဖဴေရာင္လြလြတစ ကိုမည္သည့္အရာကိုမွ် ခ်ည္ေႏွာင္ၿခင္းမၿပဳပဲသူဧ။္ဓာတ္ပံုေလးႏွင့္ ယွဥ္တြဲထားခ်င္သည္မွာ
က်မဧ။္အရိုးသားဆံုး ဆႏၵၿဖစ္ပါသည္။က်မဘ၀တြင္ နားလည္ခြင့္လြတ္ၿခင္းႏွင့္
သံသယကင္းစြာထားရိွအပ္ေသာ ခ်စ္ၿခင္းမ်ားကိုသူကသာပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါသည္။
က်မဘ၀သည္ ရွဳပ္ေထြးၿခင္းသို့မဟုတ္ ရွင္းလင္းစြာမေနတတ္ေသာ
ေယာက်ားမ်ားကို အဓိကအခန္းမွာေနရာေပးထားမိေသာ က်မထံသို့
မထားရိွအပ္ေသာ ေကာက္က်စ္ၿခင္း စက္ဆုပ္စရာ ပိုင္ဆိုင္လိုမွဳမ်ားကို
က်မထံသို ့ေရာက္မလာဘူးပါ။က်မဧ။္စိတ္ကို တစံုတရာ စိတ္ထိခိုက္နစ္နာရသည့္
တိုင္ က်မအတြက္သူတို့ႏွင့္ ပတ္သက္မွဳသည္ မနက္ၿဖန္တြင္ လွပေသာ
အတိတ္အၿဖစ္ ထင္မွတ္ေနဦးမွာ ၿဖစ္ပါသည္။ မွ်တစြာက်မေတြးေတာၾကည့္ပါမည္။
က်မသည္ သူငယ္ခ်င္းလူရွဳပ္အေပၚ တြယ္တာခဲ့သူ ခ်စ္သူလူရွဳပ္အေပါ ္
က်ေရာက္လာေသာဒဏ္ရာမ်ားအေပၚ ၾကိဳးစားနားလည္ေပးခဲ့သူ အရွဳပ္အေထြးမ်ားၾကားမွအကိုထံသို့ ေရာက္ေအာင္သြားခဲ့သူ
ေနာက္ဆံုး ... က်မဧ။္ႏွလံုးသားတေနရာတြင ္မွတ္မွတ္ရရထည့္ထားသူမွာလဲ
လူ သပြတ္အူတေယာက္ၿဖစ္ေနၿပန္သူပါ။
ထိုသို့ေသာ အေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ က်မသည္လည္း
လူရွဳပ္တေယာက္ (သို ့မဟုတ္)သပြတ္အူအမ်ိဳးစားထဲမွာ ပါ၀င္ေနမွာ
သိပ္ေသခ်ာေနပါၿပီ။
ဒါေပမယ့္ က်မဧ။္သပြတ္အူဇာတ္ေကာင္မ်ားကို
သံေယာဇဥ္ၾကီးစြာထားဖို့၀န္မေလးႏိုင္ပါဘူး။

1 Response
  1. BLANK PAPER Says:

    သပြတ္အူ..ရွဳပ္ျခင္းမရွဳပ္ျခင္းသည္အမိနဲ ့မဆိုင္..ကိုယ္က
    ေကာင္းခဲ့တာပဲ..ဆက္ေကာင္းလိုက္ေပါ့..ကုသိုလ္ရပါတယ္