မေလးေမ




ဟိုတေန ့ကသူငယ္ခ်င္းတေယာက္က … သူ ့မိတ္ေဆြတေယာက္ အေၾကာင္းေၿပာရင္း “နင္က ဘေလာ့ဆက္မေရးေတာ့လို ့သူ ့ကိုမသိတာ” လို ့မွတ္မွတ္ထင္ထင္ သူ ့စကားမွာ သံုးသြားလို ့
က်မတေယာက္ အေတြးကမာၻမွာ ခ်ာခ်ာလည္ၿပန္ေရာ ..
ဘေလာ့ဂါ ဆိုတာဘာကိုေၿပာသလဲ ေရေရရာရာကို က်မမသိတာပါ ..
ေနာက္ပိုင္း မွာ ေတာ့ ဘေလာ့ အသစ္အသစ္ေလးေတြ တိုးပြားလာတာအမ်ားၾကီးပဲ ..
က်မက စာဖတ္ရတာ ၀ါသနာပါတဲ့စာဂ်ပိုးမို ့ဘေလာ့ေဟ့ ဆိုရင္ ဖတ္တာပါပဲ ..
သတင္း.. ႏိုင္ငံေရး .. ေဆာင္းပါးစသည္ၿဖင့္ သိပ္လဲမေရြးပါဘူး ..
ပံုမွန္ဖတ္ေနၾက ေတြလဲ favorites မွာ
Add ထားၿပီးကြန္ၿပဴတာဖြင့္ၿပီးတာနဲ ့၀င္တာပဲ ..
ေ၀ေ၀ဆာဆာေရး ထားတဲ့ ဘေလာ့ေတြၿမင္လဲ သိပ္သေဘာက်တယ္ ..
က်မဘာလို ့ဘေလာ့စေရးၿဖစ္သလဲ ဆိုတာေလးနဲ ့က်မဘေလာ့ေတြပို ့စ့္အသစ္ ခ်ဴခ်ာရွားပါးရၿခင္းကို
အတင္းဆက္စပ္ရဦးမယ္
က်မစေရးၿဖစ္တာက ဖိုရမ္ေတြမွာ ကဗ်ာတိုေလးေတြ .. ၀တၱဳတိုေလးေတြ .. အဲဒါေလးေတြကိုညြန္းဖို ့
အသိမိတ္ေဆြေတြကိုၿပခ်င္ရင္လြယ္ေအာင္ ဘယ္လုိလုပ္ရ မလဲဆိုၿပီးၾကံဖန္ေတာ့ ဘေလာ့ဆိုတာနဲ ့
သြားစပ္တာပဲ ..



ဘေလာ့ ကေလးကလည္း မသန္မစြမ္းပါ .. က်မသူငယ္ခ်င္းကြန္ၿပဴတာသမားေတြေရာ ..ဘေလာ့သမားေတြေရာ ..မေနရ .. ကူၿပီးၿပင္ဆင္ေပးရပါတယ္
က်မလုပ္ခဲ့တာ ေရးထားတာေလးေတြထည့္ရံုပါပဲ .. website ေတြဘာေတြလည္းမေရးတတ္တာကိုး ..
အဲဒါနဲ ့.. က်မစာေလးေတြ..ဖိုရမ္မွာလဲတင္.. ဘေလာ့မွာလဲတင္..
ဖိုရမ္သမားေတြလည္း က်မစာေတြဖတ္ၿပီးရင္ ဘေလာ့လိပ္စာကိုသိၿပီး၀င္ၾကည့္ ..စာအေဟာင္းေတြဖတ္နဲ ့
ဟန္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္က်လို ့
ေနာက္မ်ားက်ေတာ့ .. က်မ စာအေရးက်ဲသြားတဲ့အခါ က်မ ဘေလာ့ေလးလဲေၿခာက္ကပ္သြားေရာ ..
တကယ္တမ္းက်ေတာ့ .. က်မဘေလာ့ကိုပံုမွန္ေစာင့္ဖတ္တဲ့သူမရိွလို့ လဲအပ်င္းၾကီးတာေပါ့ေနာ္ ..
သုေမာင္ရဲ ့မိသားစုပံုၿပင္ေတြ ..ေသာ္တာေဆြက်ေနာ့ဘ၀ဇာတ္ေၾကာင္း စသည္ၿဖင့္ ..စာေရးဆရာေတြ
ရဲ ့ကိုယ္ပိုင္ပံုၿပင္ ေခၚမလား ကုိယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေရးၿပတဲ့ စာမ်ိဳးကို သေဘာပို က်ခဲ့ေတာ့ က်မကလည္း က်မအေၾကာင္း..က်မနဲ ့ဆက္စပ္သမွ်.. ေရးမိတာပါပဲ..

က်မ ဘေလာ့မွာေရးထာတဲ့စာ .. က်မေရးတဲ့ အတ္ေဆးလိုလို ၀တၱဳတိုလိုလို ..ဘာဂလိုေလးေတြေပါ့ေနာ္..
အမ်ားစုဟာ က်မဘ၀နဲ ့ေရာေႏွာေနပါတယ္..ကိုယ့္အေၾကာင္းကို ကိုယ္ေရးၿပတတ္တယ္လို ့အထင္မၾကီးပါနဲ့ ..
သူမ်ားအေၾကာင္းဇာတ္လမ္းဆင္ၿပီးလံုးလံုး ကိုမေရးတတ္လို ့ပါ ..
အဲဒီမွာတင္ .. ကုိယ့္တံဆိပ္ကိုယ္ ကပ္မိလွ်က္နဲ ့..ဘယ္သူ ့မွမသတ္မွတ္ပါပဲ ..အၿခားစာ အမ်ိဳးအစားမ်ိဳး
ဘေလာ့မွာ မတင္ခ်င္တဲ့ေရာဂါရပါေလေရာ ..
တကယ္ေတာ့ ..က်မဖိုရမ္ေတြမွာ ..အခ်စ္အေၾကာင္းလဲေရးတာပဲ..စာအုပ္အေၾကာင္းလဲေရးတာပဲ ..
ဘေလာ့ေပၚသာမေရာက္တာပါ …
ကြယ္လြန္သ ူပန္းခ်ီ ဆရာၾကီး ဗဂ်ီေအာင္စိုးက ေၿပာဘူးသတဲ့ … တလက္မ ပတ္လည္ ေဘာင္ေလးတခုထဲမွာ .. ၀လံုးေတြအမ်ားၾကီးေရးဖို ့ခတ္ေပမယ့္ .. အစက္ ကေလး ေပါင္းမ်ားစြာ ခ်ႏိုင္သတဲ့ ..
ဘ၀မွာ flexible ၿဖစ္ေလေလ .. ကိုယ့္အတြက္ အရာေပါင္းမ်ားစြာခ်န္ထားႏိုင္ေလပါပဲ တဲ့…
ဟာသေလးနည္းနည္း … ကာတြန္းေလးနည္းနည္းနဲ ့..က်မခံစားမိသေလာက္ ..စိတ္ထဲရိွေလာက္ ခ်ၿပဖို ့
က်မၾကိဳးစားေသာ္လည္းပဲ …..အခုထိမေအာင္ၿမင္ေသးဘူး ..
က်မ ေပးခ်င္တဲ့ message ေနာက္ကုိ က်မကိုယ္တိုင္ presentation အ၀န္းအ၀ိုင္းနဲ ့မပို ့ႏိုင္ၿပန္ဘူး ..
ဒီေန ့မထိ က်မဖန္တီးခ်င္သမွ် ..မလုပ္ႏိုင္ေသးဘူး .. က်မလုပ္ခ်င္တဲ့ ကာတြန္းေလးေတြ .. က်မအၾကိဳက္စာအုပ္ ေတြကို စာရိုက္ၿပီးတင္မွာေတြ မလုပ္ႏိုင္ေသးဘူး .ၿဖစ္ကိုမလာေသးတာ ..
ဥပမာ .. က်မသြားခဲ့ ူခရီးမွာ .. က်မေၿပာခ်င္တာက .. မေမွ်ာ္လင့္ပဲက်မကို ကူညီခဲ့တဲ့သူငယ္ခ်င္း
မိတ္ေဆြေတြ နဲ ့စက္ရုပ္ဆန္တဲ့ ၿမိဳ ့ပတ္၀န္းက်င္အေၾကာင္းပါ ..
အဲဒီကို ေရာက္ေအာင္ကို မေရးႏိုင္ေသးလို ့ အခုထိကုိ အဲဒီအေၾကာင္း ဘေလာ့ေပၚမတင္ႏိုင္ေသးပါဘူး ..
ဟုတ္ပါၿပီ ..
နားမလည္ေသာ္ၿငားလဲ က်မအားရံုမ်ားကို စြင့္ထားလ်က္ရိွပါတယ္
က်မ မေပ်ာ္ေသာ္ၿငား ၿပံဳးလွ်က္ရိွပါတယ္
က်မစာ မေရးၿဖစ္ေပမယ့္ ဘေလာ့မ်ားကို ဖတ္လွ်က္ရိွပါတယ္


4 Responses
  1. BLANK PAPER Says:

    ပိုးစိုးပါတ္စက္ကိုေရးျပစ္ဗ်ာ..အားေပးမယ္..


  2. ဟုတ္ကဲ့ ..ပိုးစိုး ပက္စက္ အားေပးပါ
    ေရးပါ့မယ္ ဟိ


  3. ကာတြန္းဆဲြတတ္သလားဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖဲြ႕တည္ရာကို ပို႔လို႔ရပါတယ္။
    http://existencemgz.wordpress.com/
    existence.magazine@gmail.com


  4. YeYint Nge Says:

    eeeeeက်ဳပ္အေၾကာင္းမေရးေၾကးေနာ္.....