မေလးေမ


တခါတုန္းက က်မ အိမ္မက္ မက္တယ္ .. အလွမ္း သိပ္က်ယ္တဲ့ ကြင္းၿပင္ၾကီးထဲ ..
လမ္းေတြေလွ်ာက္လိုက္ရတာ ဆံုးတယ္လို ့ကိုမရိွဘူး ..
.မေန ့က ဆိုတာ အတိတ္ .. မနက္ၿဖန္ဆိုတာ စိတ္ကူးယဥ္ၿခင္း တမိ်ဳး .
ဒီေန့ ကိုပဲ က်မပိုင္တယ္ ဆိုတာယံုၾကည္ တယ္ ..
တခါတေလ .. အခတ္အခဲေတြ က်မရင္ဆိုင္ရတဲ့အခါ ဒီေန ့ရဲ ့ဒုကၡဆိုတာ
မနက္ၿဖန္က်ရင္ ..' တခါတုန္းက' လို ့ပဲ ေၿပာရမယ့္ အတိတ္ခ်ည္းသက္သက္ပါပဲ
လုိ့ ေတြးေတာမိရင္း ၿဖတ္ေက်ာ္ဖို ့ၾကိဳးစားရတယ္ ...
ကြင္းၿပင္ၾကီးကို က်မ ၿဖတ္ေနဆဲ ....
မေန့က .. ဒီေန ့နဲ ့မနက္ၿဖန္လည္း .. က်မကို ၿဖတ္သန္းေနဆဲ ..
ဒါေပမယ့္ တခါတုန္းကေတာ့ ..

တခါတုန္းက …

ရုပ္ဆိုးတယ္လို ့သူ ့ကိုယ္သူယံုၾကည့္တဲ့ ေကာင္ေလး တေယာက္ကို
အသဲကြဲေၾကာင္း ရင္ဖြင့္မိတယ္ ..
သိပ္မၾကာခင္ပဲ အားေပးတဲ့ စာေတြ သူကေရးပို ့ခဲ့တယ္ ..
သူ ့မွာရိုးသားတဲ့ စိတ္ေတြ နဲ ့ဘ၀အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ
တနင့္တပိုး ခ်မ္းသာတယ္ ..
သူသြားေလရာပါတာ သူ ့ရဲ ့အေကာင္းၿမင္ တတ္တဲ့ အက်င့္ ေပါ့
သူနဲ ့ခင္ခဲ့တာ ၆ႏွစ္ရိွၿပီ .. သူလည္းပဲ ႏိုင္ငံတခုမွာ အလုပ္လုပ္ေနၿပီ ..
ဒါေပမယ့္ အခုထိကို အဆက္အသြယ္ရိွေနၾကတုန္းပဲ ..
သူရိုးသားသမွ်ကိုလည္း က်မ ေလးစားေနတုန္းပဲ …



တခါတုန္းက ..

က်မ ေနတဲ့ ေနရာကေန ရန္ကုန္ နဲ ့မႏၱေလး ခရီးေလာက္ ကြာေ၀းတဲ့
ၿမိဳ ့ေတာ္ၾကီးဆီ အလည္သြားဖို ့ၾကိဳးစားမိတယ္ ..
အေ၀းကိုလည္း ထြက္ခြာရဖို ့လည္း ရိွေန .. ေနလာတာ ၃ႏွစ္နီးပါးရိွၿပီမုိ့
သူမ်ားေတြ ရန္ကုန္ ကေန အိမ္ဦးနဲ ့ၾကမ္းလို ခရီးဆန္ ့ေနတဲ့ အရပ္ကို
ကားကေလးစီးၿပီးသြားဖို ့က်မဆံုးၿဖတ္လိုက္မိတယ္..
ဒါေပမယ့္ ခရီးကထင္သလို မလြယ္ဘူး ..
ကြ်န္းေပၚမွာ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြ ေပါလို ့
အရင္ဆံုး ေက်ာတေနရာစာ စနည္းနာမိ ေပမယ့္
အဆင္မေၿပေတာ့လည္း စိတ္ပ်က္မိတယ္
အဲဒီမွာ .. အြန္လိုင္းေပၚက အမတေယာက္ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ သူနဲ ့''အိမ္မွာလာေနေလ '' တဲ့ ..
အြန္လိုင္းေပၚက အကိုတေယာက္က က်မသိပ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့
သီခ်င္းေတြနဲ ့မီးေရာင္စံု
ေတြနဲ ့ေဖ်ာ္ေၿဖပြဲကို လိုက္ပို ့မယ္တဲ့ …
က်မ မွာ ခရီး ေလးနာရီစာထက္ကို ပဲ မေရာက္ဘူးတဲ့ေဒသမွာ စိတ္သေဘာထားၿခင္း
မတူသူ ့လာမိၿပန္ေတာ့ တာ .. စိတ္ေတြကို ေလးနာရီစာမက ပင္ပန္းသြားေစတယ္ ..
အဲဒီေန ့လည္က အမ က ပဲ ၾကံရည္ေအးေအးေလးနဲ ့ကန္စြန္းရြက္ၿပဳတ္ ပါတဲ့
ထမင္းတနပ္ေကြ်းတယ္. အဲဒီတုန္းက ဆာေလာင္လြန္းလို ့အရမ္းပူတဲ့ ဟင္းရည္ကို မွဳတ္မေသာက္မိဘူး ..
ညေန က်ေတာ့ အကိုက သူ ့အေမနဲ ့ညီမေလးနဲ ့အတူ က်မသြားခ်င္တဲ့
ေနရာေတြ လိုက္ပို ့ၿပီး ညစာေကြ်း ၿပန္တယ္
အမရဲ ့တိုင္းရင္းသားေမာင္ ႏွမေတြ ေနၾကတဲ့ အမအိမ္က
က်မကို ဧည့္သည္လုပ္ခြင့္ မေပးဘူး ..
အိမ္သားလို ပဲေနေစတယ္ ...
ေနာက္ေန ့ညမွာ အေၾကာင္းတခုေၾကာင့္က်မ ခရီးသြားေဖာ္ကိုပါ
သူတို ့အိမ္က်ဥ္းက်ဥ္းေလး ထဲခြင့္မေတာင္းပဲတည္းဖို ့ေခၚလာမိေတာ့
က်မ ကသာ အားေတြနာလို ့ ..
သူတို ့ကေတာ့ ဘာမွမၿဖစ္သလို ..




တခါတုန္းက ….

က်မ အေနာက္အရပ္ကို ခရီးထြက္လာမိတယ္ ..
တခါမွ မၿမင္ဘူးတဲ့ အေဖရဲ ့မိတ္ေဆြေဟာင္း တေယာက္ ေလဆိပ္မွာ စီးၾကိဳတယ္..
သူတို ့အိမ္သားေတြ ဧည္သည္ေမွ်ာ္ၾကတာ က်မ ယူလာတဲ့ ရိုးရာအစားေတြ
ေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး ..
က်မ ကူညီခ်က္ၿပဳတ္ေပးတဲ ့အရသာ မေကာင္းလွတဲ ့အရြက္ေၾကာ္တခြက္ ကို
သေဘာက်ၾကတယ္ ..
က်မ ေက်ာင္းတတ္ရမယ့္ ေက်ာင္းခန္းမွာ ၂ညလိုက္အိပ္ၿပီး ေသခ်ာ စိတ္ခ်ရမွာ
က်မကို ထားခဲ့ၿပန္တယ္ ..

0 Responses